صعود مقتدرانه «فولاد ب»به لیگ آزادگان

صعود مقتدرانه «فولاد ب»به لیگ آزادگان

تاریخ: ژوئن 22, 2026

صعود مقتدرانه «فولاد ب»به لیگ آزادگان

مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان، صعود زودهنگام تیم «فولاد ب» به لیگ دسته اول را تبریک گفتند و آن را بستری برای توسعه زیرساخت های باشگاه دانستند.

به نام خداوند بخشنده و مهربان کسب عنوان قهرمانی و صعود مقتدرانه تیم «فولاد ب» خوزستان به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور (لیگ آزادگان) در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته دوم، بار دیگر جایگاه رفیع فوتبال خوزستان و تعهد و توانمندی باشگاه فولاد را در مسیر سازندگی اثبات کرد. هیئت مدیره و مدیریت باشگاه این دستاورد درخشان را به تمامی اعضای تیم، ایوب والی و کادر فنی ایشان، بازیکنان غیور، تیم پشتیبانی و اجرایی و هواداران پرشور فولاد که همواره حامی فرزندان خود بوده‌اند، صمیمانه تبریک عرض نموده و یقین دارد که این صعود، صرفاً یک دستاورد مقطعی نیست؛ بلکه بسترساز پیشرفت و توسعه زیرساختی باشگاه و پشتوانه‌ای مستحکم برای تمامی تیم‌های تحت پوشش فولاد خوزستان خواهد بود. امیدواریم با توکل به خدای بزرگ و تکیه بر این سرمایه‌های جوان و آینده‌ساز، مسیر پرافتخار باشگاه با قدرت و اقتدارِ بیش از پیش در کلیه سطوح ادامه یابد.